Zakaj serviserji zaupajo znamki Pierburg?
Pri vse več neodvisnih delavnicah je podjetje Pierburg že
postala prva in najbolj logična misel, ko je treba na kakovosten način rešiti
težave na področju nadzora emisij, dovoda zraka in loput za plin. Preverili
smo, zakaj jim zaupa vse več mehanikov.
Znotraj skupine Rehinmetall je Pierburg specialist za
področja EGR ventili, črpalke za gorivo, senzorji pretoka zraka, vse to in še veliko
več je del njihovega obširnega prodajnega programa. Desetletja izkušenj in
obsežno znanje na področju motorjev zagotavljajo, da Pierburg nenehno razvija
in dopolnjuje proizvodnjo vrhunskih komponent, modulov in sistemov. Tudi zato
izdelki znamke Pierburg neodvisnim servisom lahko ponudijo kombinacijo največje
kakovosti in inovacij.
Zastavili smo jim nekaj vprašanj, ki verjetno zanimajo
marsikoga.
GMT: Kaj so največji izzivi pri sodobnih motorjih z
notranjim izgorevanjem? Katere so ključne zahteve glede kakovosti nadomestnih
rezervnih delih zanje in ali je med deli različnih proizvajalcev res razlika
samo v ceni?
Pierburg: Pri ceni za nadomestne dele je treba vzeti v ozir
tudi stroške in kakovost vsakega popravila. Če je treba neko popravilo kmalu
znova ponoviti, to v resnici pomeni precej višje končne stroške lastništva in
močno poslabša zadovoljstvo stranke. Zato pri Pierburgu sledimo prepričanju, da
je pri nekem servisnem posegu precej bolj smotrno opraviti širše popravilo, in
to z nadomestnimi deli višje kakovosti.
GMT: Kakšen je bil v zadnjih letih trend razvoja na
področju raznih ventilov, črpalk in senzorjev, kako se današnji izdelki razlikujejo
od prejšnje generacije?
Pierburg: Vgrajene komponente, kot so magneti, motorji,
elektronika in podobno, so postale precej manjše in lažje. Dodaten pojav je
precej večja uporaba plastike, na primer v primeru ohišij, kjer nadomešča kovino.
Drug značilen razvoj komponent pa se vidi pri črpalkah, ki morajo biti vse bolj
nadzorovane. Nekatere med njimi so tudi električno gnane.
GMT: Kaj so najpogostejše napake, ki jih serviserji vozil
napravijo pri menjavi ali servisiranju zgoraj omenjenih sestavnih delov vozil?
Pierburg: Veliko je primerov, ko serviserji ne
"naučijo" kontrolnih enot, da je prišlo do menjave. Nekateri mehaniki
tudi ne razmišljajo dovolj široko in se slepo zanašajo samo na tisto, kar jim
motorna nadzorna enota javlja kot napako. Vendar pa je prikazana napaka zelo
pogosto samo sekundarne narave, torej posledice neke druge, dejansko okvarjene
komponente.
GMT: Veliko voznikov se odloči in zmanipulira EGR
ventile, namesto da bi jih renovirali ali po potrebi zamenjali. Glede na vaše
izkušnje, kakšne so posledice takšnega početja, kako v praksi vplivajo na
motor?
Pierburg: V sodobnih vozilih ni več mogoče, sploh pa ne
priporočljivo, da bi enostavno obšli EGR ventil. S takšnim početjem namreč
ohromimo nadzor celotnega delovanje motorja. To pa pripelje do vrste okvar in
pretiranih emisij.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podjetje Pierburg je tradicionalno eden najtesnejših
partnerjev avtomobilske industrije, saj pri razvoju avtomobilov sodeluje že od zgodnjih
začetkov. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1909 v Berlinu najprej kot
trgovsko podjetje za jeklo, od leta 1928 pa se je Pierburg specializiral za
proizvodnjo uplinjačev in kmalu postal praktično edini dobavitelj vsem nemškim
avtomobilskim podjetjem ter številnim mednarodnim proizvajalcem vozil in
izdelovalcem motorjev. Leta 1986 je postal Pierburg del skupine Rheinmetall, v
katero spadajo na primer še Kolbenschmidt, TRW Engine, BF in Turbo by Intec.
Njihove izdelke visoke kakovosti najdete v vseh prodajalnah GMT Avtodeli.