B2B trgovina

GMT Trgovine z avtodeli Servis. Znanje. Moč.

Nakup SUV-a za seboj potegne večje stroške vzdrževanja

Nakup SUV-a za seboj potegne večje stroške vzdrževanja

V Sloveniji so kar štirje od desetih novih prodanih avtomobilov športni terenci oziroma križanci. Njihovo vzdrževanje oziroma lastništvo ima svojo ceno.

Športni terenci so atraktivni, prilagodljivi, boljše obvladajo slabše podlage, potnikom olajšajo vstop, vozniku pa izboljšajo pogled na cesto. Načeloma so tudi bolj prostorni od kombilimuzin, pa tudi prtljažnik je lahko razmeroma velik.

Imajo pa tudi nekaj slabosti. Poleg višje nakupne cene je to tudi strošek lastništva. Porabijo več goriva, saj so težji in aerodinamično slabši, večja masa športnih terencev vpliva tudi na hitrejšo obrabo gum, ki jih je treba prej zamenjati z novimi, enako pa velja tudi za zavore. Ker so večjih dimenzij, so gume in zavore športnih terencev tudi dražje.

Pri priznanem britanskem spletnem avtomobilističnem portalu Auto Express so izračunali, da britanski lastnik športnega terenca za gorivo na leto ob povprečno prevoženih 10.000 kilometrih povprečno odšteje 448 evrov več kot lastnik primerljivih kombilimuzine, limuzine ali karavana.

Majhni športni terenci povprečno denimo porabijo za 150 evrov goriva več od kompaktnih kombilimuzin, v razredu srednje velikih športnih terencev pa se razlika v ceni porabljenega goriva v primerjavi s kombilimuzinami poveča na skoraj 170 evrov. Večji so športni terenci, večje so razlike.

Lastniki večjih prestižnih športnih terencev morajo računati že z razliko 450 evrov v primerjavi z lastniki prestižnih limuzin.

Nasvet GMT

Tisti, ki se odločajo za novi avtomobil, bi zato se morali zato res vprašati, če se bodo zaradi terenskega videza in navidezne sposobnosti za vožnjo po terenu res odločili za športnega terenca, ali bi jim morebiti bolje služil drugačen avtomobil.

Prijava na e-obvestila tukaj
Vrsta kupca
* polja z zvezdico so obvezna