B2B trgovina

GMT Trgovine z avtodeli Servis. Znanje. Moč.

Razlog, da je kar 80 odstotkov lastnikov tesel neuspešnih na tehničnem

Razlog, da je kar 80 odstotkov lastnikov tesel neuspešnih na tehničnem

Lastniki električnih avtov začenjajo spoznavati kruto realnost, ki so jo s seboj prinesli velika moč in nagli pospeški.

 

Neki lastnik volkswagna ID.3 iz Velike Britanije je bil šokiran, ko je moral menjati zadnje pnevmatike na svojem avtu že po samo 12.000 prevoženih kilometrih. To ga je stalo okoli  350 evrov. Še posebej je presenečen zato, ker je s prejšnjim avtom po lastnih besedah na enih pnevmatikah lahko prevozil po 40 tisoč kilometrov.

Da imajo pnevmatike pri zmogljivejših električnih avtih precej krajšo življenjsko dobo, postaja realnost. Volkswagen ID.3 brez potnikov tehta več kot 1,8 tone, kar je na ravni srednje velikega športnega terenca. Poleg tega ima relativno ozke gume. Prek zadnjega para se na cesto prenaša moč 150 kilovatov (204 KM), pospešek do 100 km/h je dobrih sedem sekund, navor 265 Nm pa skoraj hipen.

Tako ni čudno, da tudi drugi lastniki ID.3 poročajo o kratki življenjski dobi pnevmatik, za kar krivijo težo avtomobila in zmogljivosti.

Podobno se dogaja pri lastnikih tesel. Iz Združenega kraljestva prihaja podatek, da kar 80 odstotkov lastnikov tesel ne opravi tehničnega pregleda, saj imajo neustrezne pnevmatike.

Proizvajalci priporočajo lastnikom, naj bodo pri uporabi električnih avtov predvsem zmernejši v pospeševanju, saj to lahko zelo vpliva na obrabo. Tiskovni predstavnik Volkswagna je po poročanju The Telegrapha zgornji primer komentiral z besedami, da na dolgoživost pnevmatik vpliva širok nabor dejavnikov. "Najpomembnejši je način vožnje vozila. Na primer, ostro zavijanje, zaviranje in pospeševanje lahko povzročijo večjo obrabo kot nežna vožnja."

Pnevmatike vam bo pomagalo ohranjati v dobri kondiciji tudi redno preverjanje tlaka. Zelo priporočljivo je tudi redno preverjanje poravnave koles, saj je nepravilna geometrija podvozja vzrok za nepravilno obrabo pnevmatik. Nepravilna oziroma prehitra obraba pnevmatik je lahko tudi posledica napak na posameznih sestavnih delih vzmetenja.

Pri izbiri novih gum za električni avto je treba biti poleg ustreznih mer pozoren tudi na to, da imajo posebno oznako, ki zagotavlja, da je primerna za baterijsko vozilo zaradi večje nosilnosti in drugih prilagoditev.

Če potrebuje nove gume, imamo v GMT Avtodeli trgovinah veliko zalogo pnevmatik za veliko večino vozil.

Prijava na e-obvestila tukaj
Vrsta kupca
* polja z zvezdico so obvezna