Skoči na vsebino

Trgovine z avtodeli

Home » Objave » Največji test doslej pod drobnogled vzel nizkocenovce

Največji test doslej pod drobnogled vzel nizkocenovce

AMZS je skupaj z drugimi evropskimi avtomobilskimi klubi pred začetkom zimske sezone zopet opravil veliki test zimskih pnevmatik. Letos so testirali rekordnih 31 modelov pnevmatik ene same dimenzije 225/40 R18.

Za bogato izbiro pnevmatik vseh vrst in dimenzij se enostavno oglasite v eni izmed mnogih trgovin GMT Avtodeli po celi Sloveniji, kjer vam bodo naši strokovnjaki z veseljem svetovali. Vseeno pa ne bo škodilo, če boste poprej preleteli najaktualnejši test zimskih pnevmatik, ki so ga zopet izvajali veliki evropski avtomobilski klubi (med njimi tudi AMZS, ADAC, ÖAMTC).

Cena igra veliko vlogo

Od 31 testiranih pnevmatik je bilo tokrat 11 pnevmatik tako slabih, da so jim nadeli oznako »ni priporočljivo«, saj naj bi vožnja z njimi predstavljala prevelik kompromis pri varnosti. Žal se je izkazalo, da je vseh enajst iz skupine 14 nizkocenovnih pnevmatik, ki so jih letos prvič v test vključili v tako velikem številu.

Na drugi strani spektra so najdražje pnevmatike najbolj uveljavljenih znamk, za katere upravičeno sklepamo, da se bodo na področju varnosti odrezale najbolje. Na testu jih je bilo šest in štiri so upravičile svoj pedigre, medtem ko sta dve z malenkost slabšim rezultatov dokazali, da tudi največja imena niso vselej zagotovilo za popolnost.

Izdalo jih je zaviranje na mokrem

Morda najbolj slikovit prikaz razlik med najboljšimi in najmanj varnimi pnevmatikami je preizkus zaviranja na mokri podlagi. Razlika pri ustavljanju z 80 km/h je bila namreč med najboljšimi in najslabšimi pnevmatikami kar do 15 metrov. Ko se je testni avtomobil na pnevmatikah goodyear ultragrip performance 3 že ustavil (31,7 metra), je tisti na pnevmatikah syron everest 2 še vedno drvel s 46 km/h (zaustavil se je po 47,1 metra).

Enajst nepriporočljivih, šest odličnih, ostale so nekje vmes

Med pnevmatikami, ki jih je tokratni test pomagal izpostaviti kot najboljše na trgu se je znašlo šest znamk. To so pnevmatike goodyear ultragrip performance 3, michelin pilot alpin 5, bridgestone blizzak 6, dunlop winter sport 5, hankook winter i*cept evo3 W330 in continental wintercontact TS 870 P. Zadnji dve od naštetih sta sicer v kategoriji varnosti sicer dosegli le oceno zadovoljivo, a zaradi drugih dobrih rezultatov še vedno spadata v krog najboljših.

Dokaz, da cene pnevmatik večinoma kažejo tudi na kakovost je osem pnevmatik srednjega cenovnega razreda, ki so dosegle oceno zadovoljivo. To so bile kleber krisalp HP3, nokian tyres WR snowproof P, ceat winterdrive, uniroyal winterexpert, fulda kristall control HP 2, semperit speed-grip 5, GT radial winterpro 2 sport in giti gitiwinter W2. Tu sta zopet dve izjemi, saj sta se v klubu solidnih izbir znašli še dve cenejši pnevmatiki: momo W-20 north pole in matador MP93 nordicca.
Podobno velja za pnevmatike z oceno pomanjkljivo, saj so med njimi tri iz srednjega cenovnega razreda: firestone winterhawk 4, maxxis premitra snow WP6 in apollo aspire XP winter. Družbo jim dela še nizkocenova pnevmatika point S winter S. Najslabše pnevmatike, katerih nakup AMZS odsvetuje, so v celoti nizkocenovne pnevmatike. Večinoma gre za pnevmatike z vzhoda, predvsem s Kitajske, pa tudi evropsko poreklo imajo nekatere. Enajst najslabših je radar dimax winter, nankang winter activa 4, landsail winter lander, petlas snowmaster 2 sport, imperial snowdragon UHP, tomket snowroad pro 3, star performer stratos UHP, goodride SW608, evergreen EW66, CST medallion winter WCP1 in syron everest 2.

Več o AMZS testu zimskih pnevmatik si lahko preberete na tej povezavi.https://www.amzs.si/motorevija/test/pnevmatike/2025-09-23-amzs-test-31-zimskih-pnevmatik-dimenzije-225-40-r18-v