Menjalniki DSG ponujajo prednosti samodejnega in ročnega menjalnika, kar omogoča hitro in gladko prestavljanje ter izboljšano porabo goriva. Čeprav sodobni primerki veljajo za zanesljive, pa lahko nepazljivost pri uporabi prinese nevšečnosti.
Pravilno ravnanje in vzdrževanje avtomobila z menjalnikom DSG (dvojna sklopka) sta ključnega pomena za optimalno delovanje. Spoštovanje zahtev za redne servise je osnova, a se da za dolgoročno zanesljivost delovanja narediti še marsikaj. Menjalniki DSG so sicer znani po svoji zanesljivosti in učinkovitosti, so pa njihova popravila lahko zelo draga.
Tu je nekaj priporočil za daljšo življenjsko dobo vašega menjalnika DSG:
1. Redno menjajte olje. Izvedbe z mokro sklopko to zahtevajo že po največ 60.000 kilometrih, suha sklopka pa lahko zdrži tudi do 120.000 prevoženih kilometrov.
2. V kolonah oziroma zgoščenem prometu se poskusite izogniti počasnim premikom, ampak raje puščajte nekoliko večji razmak in se nato premaknite nekoliko hitreje. S tem boste preprečili nepotrebno obrabo menjalnika.
3. Ob vsakem ustavljanju ni potrebno prestavljati v nevtralni položaj, ampak lahko avtomobil ob krajših postankih pustite v prestavi.
4. Izogibajte se vlagi, kjer je to le mogoče. Vdor vlage in umazanije menjalnik lahko resno poškoduje.
5. Bodite prizanesljivi do tehnike in avtomobila ne priganjajte kot dirkalnik, če temu ni izrecno namenjen. To velja predvsem za menjalnik z oznako DQ200, ki je vgrajen v mnogo modelov znamke VW. Če slučajno razmišljate o nakupu rabljenega avtomobila s tovrstnim menjalnikom, je treba biti še posebej previden. Poznavalci pravijo, da se težave najpogosteje začnejo tam med 150 in 200 tisoč prevoženimi kilometri, zato je celo bolj smiselno izbrati avtomobil, katerega menjalnik je bil obnovljen z novo sklopko kot pa primerek v originalnem stanju. Pri slednjem je namreč prva okvara lahko tik pred vrati …