B2B trgovina

GMT Trgovine z avtodeli Servis. Znanje. Moč.

Zavorni sistem

Zavore uporabljamo za zaviranje, ustavljanje in preprečevanje premikanja zaustavljenega vozila. K vsaki zavorni napravi poleg zavore sodijo tudi energetsko napajanje, naprave za upravljanje in prenos. Za zaviranje večinoma uporabljamo torne zavore.

Zavorne obloge in zavorni koluti, zavorne čeljusti

zavorni diski, zavorne obloge
Vsako vozilo je opremljeno z zavornimi diski in zavornimi ploščicami. Nameščene so na zavorni čeljusti in med zaviranjem pritiskajo na kolutne zavore, tako da se zmanjša hitrost vozila. Zavorne ploščice so del, ki se pri zaviranju relativno hitro obrabi. Kakovostne zavorne ploščice so pogoj za varno vožnjo. Prodajni program: ATE, Ferodo, Febi, Zimmermann, Blue Print, Frenauto, Interbrakes.

ATE je največji svetovni dobavitelj zavornih sistemov za prvo vgradnjo. Njihove dele najdemo kot originalno opremo v vseh priznanih evropskih znamkah avtomobilov, kot tudi v prenekaterih vozilih, narejenih na ostalih kontinentih.

Večino teh proizvodov ponujajo tudi na prostem trgu, kjer so največkrat izbira kupcev, ki želijo z manjšim stroškom ohraniti ali celo izboljšati kakovost originalnega zavornega sistema. Kakovost izdelkov, ki jih ATE ponuja na prostem trgu, je enaka tistim za originalno opremo in daleč presega zakonsko določene normative.

V želji, da svojim kupcem avtodelov vedno ponuja najboljše za njihova vozila, je GMT pripravil širok izbor zavornih ploščic, diskov in čeljusti ATE, s katerim je razširil svoj izbor kakovostnih avtodelov. Kot pri ostalih znamkah, je GMT poskrbel tudi za konkurenčne cene proizvodov ATE!

Zavorni boben, zavorna čeljust, zavorni valj

 zavorni bobenV notranjosti zavornega bobna se nahajata dve zavorni čeljusti, izdelani iz jekla ali karbona. Takoj, ko voznik pritisne na zavorni pedal, se zavorne čeljusti premaknejo k steni zavornega bobna in na podlagi tega trenja se zmanjša hitrost vozila. Učinek je podoben kot pri zaviranju, ko zavorne ploščice pritiskajo ob zavorne diske (kolute). Med zaviranjem se najprej sproži zavorni valj kolesa, kateremu se pod pritiskom dovaja zavorna tekočina. Zavorni valj omogoča, da se zavorne čeljusti premaknejo in pritisnejo ob zavorni boben.

Zavorne cevi, zavorna tekočina, servozavora, krmilnik zavorne sile, pedal zavore

zavorna tekočina
Zavorna tekočina mora glede na glavna določila ameriških predpisov DOT3 in DOT 4 imeti naslednje lastnosti: majhna stisljivost, visoko vrelišče, obstojnost pri visokih temperaturah, nizko strdišče, odpornost proti staranju, nespremenljiva viskoznost, možnost mešanja z drugimi zavornimi tekočinami in kemijsko nevtralnost (ne sme najedati kovinskih delov in tesnil). 

Servozavora pri zaviranju poveča pritisno silo noge voznika. 
Krmilnik zavorne sile uporabimo namesto omejevalnika, zaviranje zadnjih koles poteka od določene vrednosti tlaka le še z manjšim naraščanjem tlaka.
« nazaj ...



Prijava na e-obvestila tukaj
Vrsta kupca
* polja z zvezdico so obvezna