B2B trgovina

GMT Trgovine z avtodeli Servis. Znanje. Moč.

Podvozje

Vzmeti in amortizerji (blažilniki)

amortizerji
Amortizerji so avtodeli, ki pripomorejo k hitrejšemu dušenju nihanja in s tem povečajo varnost motornih vozil ter udobje pri vožnji. Vgrajeni so med obese koles in karoserijo. Z amortizerji pretvorimo nihajno energijo v toploto. V grobem ločimo dvocevne nizkotlačne amortizerje, eno in dvo cevne plinske ter posebne amortizerje. Prodajni program amortizerejev: Bilstein, Monroe, Sachs, Febi, Kilen.

 

Odbojne gume in ležaji amortizerja

Odbojne gume so avtodeli, ki  preprečujejo da bi prah in umazanija s cestišča prišla do vitalnih delov amortizerja. Ležaji amortizerja v kompletu z odbojno gumo preprečujejo, da bi se tresljaji s cestišča prenašali na karoserijo.

 

Platišča in pnevmatike

pnevmatike platišča
Kolo sestavljata platišče in osrednji del, ki je praviloma skledaste oblike, s srednjo odprtino in izvrtinami za vijake. Kolo je pritrjeno na prirobnico kolesnega pesta z maticami ali vijaki. Izmere in oznake platišč so standarnizirani in jih na vsako kolo vtisne že proizvajalec. Dve glavni meri platišč sta širina in premer, ki se označujeta na primer 5J x 15 kjer je 5J širina in 15 premer platišča.

Pnevamtike prenašajo težo vozila, blažijo manjše udarce s cestišča, imeti morajo majhno kotalno upornost, dovolj dolgo življensko dobo, prenašati morajo pogonske, zavorne in stranske vodilne sile. Po zgradbi in obliki pnevmatike razlikujemo na diagonalne in radialne pnevmatike. Po uporabnosti pa na letne, zimske in vse letne pnevmatike.

Prodajni program pnevmatik: Sava, Good Year, Dunlop, Bridgestone, Michelin, Continental, Pirelli, Uniroyal, Vredestein, Kleber, Fulda, Kormoran, Debica, Barum, Matador kot tudi pnevamtike za motorna kolesa, delovne stroje, traktorje, tovorna vozila itd..

 

Obese koles, stabilizatorji, zglobi vilice, puše vilic

obese kolesGlede na vrsto vzmetenja in pogona koles uporabljamo različne izvedbe prem oz. obese koles. Toge preme uporabljamo pri osebnih vozilih kot zadnje preme, medtem ko spredaj zaradi velike porabe prostora pod motorjem takšne preme niso primerne. Tu so bolj primerne nihalne obese. Za vodenje sprednjih obes uporabljamo prečna vodila (vilice). Pri nihalnih obesah je masa nevzmetenih delov zelo majhna. Pri vožnji prek ovire le z enim kolesom to ne vpliva na drugo kolo. Stabilizatorji so vzmetni elementi, ki pripomorejo k izboljšanju lege vozila na cesti. Največkrat se uporabljajo torzijske palice v obliki črke U.

 

Volanski mehanizem, končnik volana, volanski drog, servo mehanizem volana

volanski mehanizem, volanski drog
Glavni deli krmiljenja vozila so volan, gonilo za krmiljenje, jarmov drog, volanov drog, jarmov vzvod.  Gonilo za krmiljenje koles (volanski mehanizem) pretvarja vrtenje krmilnega kolesa (volana) in krmilnega droga v zasuk koles. V osnovi poznamo tri vrste krmilnega mehaniza in sicer z zobato letvijo, s polžem in valjčkom ter s kroglično matico.

Sistem krmilnih vzvodov nudi prenos krmilnega gibanja z gonila za krmiljenje (mehanizma volana) na sprednji kolesi, prenaša sile z zaželeno prestavo in vodenje koles s pravilno medsebojno razliko kotov zasuka. Pri osebnih vozilih, tovornjakih je za obračanje koles potrebna velika moč. Za povečanje moči uporabljamo pomožne naprave, ki jih imenujemo servo naprave za krmiljenje.

 

Ležaj kolesa, pesto kolesa

ležaji kolesa
Kolesni ležaj, ki ga imenujemo tudi valjčni ležaj skrbi za enakomerno vrtenje koles, ki so pritrjena na fiksni osi vrtenja. Razlikujemo med valjčnim in krogličnim ležajem.


Obraba kolesnih ležajev se lahko hitro ugotovi: obrabljeni ležaji spuščajo tope zvoke in delajo precej neprijeten hrup. Ti zvoki nastanejo najprej v ovinkih, pri povečani obrabi pa jakost zvoka narašča tudi pri povečani hitrosti. Avtodeli GMT vam nudijo ležeje priznanih svetovnih proizvajalcev.

« nazaj ...



Prijava na e-obvestila tukaj
Vrsta kupca
* polja z zvezdico so obvezna