B2B trgovina

GMT Trgovine z avtodeli Servis. Znanje. Moč.

Ko zavore mislijo s svojo glavo

Ko zavore mislijo s svojo glavo

Mnogi so se s tem pojavom že srečali, v prihodnosti pa se bomo zagotovo vsi, ki vozimo avtomobile. Govorimo o samodejnem aktiviranju zavor, ki se dogaja pri novejših modelih z elektronsko ročno zavoro.

Statistika kaže, da je le še tretjina novih avtomobilov opremljenih s klasično ročno zavoro, medtem ko delež vgrajenih elektronskih ročnih zavor vztrajno raste. Zamenjava velikega vzvoda za preprost gumb je zagotovo prinesla veliko prednosti, pa tudi kakšno slabost, oziroma bolje rečeno nezadovoljnega uporabnik, saj norčije v snegu v tem primeru odpadejo. Zraven pa spada še en pojav, ki ga doslej vozniki niso bili vajeni – občasno samodejno zaviranje.

Dogodek se morda na prvi pogled zdi kot napaka ali okvara, vendar gre za povsem običajen postopek. Ta se zgodi približno enkrat mesečno z namenom preprečevanja korozije na zavornih kolutih in oblogah, dodatna funkcija pa je zagotavljanje enakomerne obrabe skozi celotno življenjsko dobo.

Kot rečeno, gre za postopek, ki se izvaja načrtovano, približno enkrat mesečno ali na vsakih 1.000 prevoženih kilometrov, voznik pa je niti ne more zaznati, saj parkirna zavora v tistem trenutku deluje le z 20 odstotki moči. Skrbi o dodatni obrabi materiala so prav tako odveč, obraba ploščic pri teh občasnih zaviranjih je namreč izjemno majhna. Kar petindvajset let tovrstnih samodejnih posredovanj bi bilo potrebnih, da bi se obloga zavornih ploščic zmanjšala za vsega pol milimetra.

Prijava na e-obvestila tukaj
Vrsta kupca
* polja z zvezdico so obvezna