B2B trgovina

GMT Trgovine z avtodeli Servis. Znanje. Moč.

Jeklena ali lita platišča za mrzle dni?

Jeklena ali lita platišča za mrzle dni?

Pozimi na cestah pogosto vidimo vozila, ki imajo pnevmatike nameščene na jeklena platišča, brez okrasnih pokrovov. Veljajo naj bi, da se aluminijasta platišča v snegu, soli in pesku uničijo. Pa je res tako?

V zimskem času sta zaradi nizkih temperatur na cestišču velikokrat posuta sol in pesek, kar dodatno vpliva na podvozje vozila in na platišča. Veliko voznikov se še vedno odloči za jeklena platišča v zimskem času, vendar pa so proizvajalci platišč v ta namen izdelali aluminijasta platišča, ki imajo več slojev laka in tako preprečujejo poškodbe zaradi zunanjih dejavnikov.

Nekateri zagovorniki aluminijastih platišč pravijo, da so jeklena polna in jih je težje očistiti in vzdrževati, sploh pozimi, ko se na njih nabirata sol in zmrznjen sneg, to pa lahko privede celo do tresenja vozila med vožnjo. Med vožnjo po snegu ali plundri se sneg nabira tako na platiščih kot tudi na delih podvozja in v samih kolotekih. Prav zato je priporočljivo redno čisti strjen oziroma zmrznjen sneg. Na ta način boste zmanjšali zunanji vpliv na korozijo, tako vitalnih delov podvozja kot jeklenih platišč.

Sneg v kombinaciji s soljo prav gotovo na dolgi rok pripomore k pospešeni koroziji. Prav zato so aluminijasta platišča zaradi sestave manj povržena rjavenju, je pa zaradi kamenja na cestišču večje tveganje prask in odrgnin, v snegu marsikdaj spregledamo tudi kakšen višji robnik in fizično poškodujemo platišče.

Naš nasvet je, da, ko je na vozilu strjen in svež sneg, večkrat svoje vozilo pustite v toplejših in suhih prostorih, prav tako pa je pomembno pranje podvozja, kjer se odstrani sol in ostala nesnaga. Za jeklena in aluminijasta platišča obstaja več vrst avto kozmetike, ki zelo uspešno odstranjuje nesnago iz okolice kakor tudi saje od zaviranja, ki se nabira na platiščih.

Prijava na e-obvestila tukaj
Vrsta kupca
* polja z zvezdico so obvezna